2014. július 10., csütörtök

Prológus

Hali! Meghoztam a prológust! Remélem sokan fogjátok olvasni a blogom! :) 


Vivian Brunwin vagyok. 17 éves. Művészeti iskolába járok Sydneybe. Énekelek és gitározok. A szüleim elváltak mikor 13 éves voltam. Az apám megcsalta az anyámat és ő ezt nem tudta megbocsátani neki. Apa lelépett, ezért anyával maradtam. A válás után kiköltöztünk Sydneybe, az anyai nagyszüleimhez. Anya 2 évvel a költözés után meghalt egy autóbalesetben, ezért nagymamámmal és nagyapámmal maradtam. Apám hallani sem akar rólam, de jobb is ez így! Legjobb barátnőm, Dorothy segített feldolgozni a történteket. Ő mellesleg szemben lakik velünk. Nagyon szeretem és nagyon hálás vagyok, hogy van nekem. Van az iskolában  egy banda. Név szerint a 5 Seconds Of Summer. Együtt van énekünk és gitáróránk is. Néha szoktunk együtt lógni. Nagyon bírjuk őket Dorothyval. Barátnőm fülig bele van zúgva a bandában gitározó Michaelbe. a banda további tagjai: Luke, Calum és Ashton. 
Tehát mi így vagyunk egymásnak. Nem is tudom mi lenne, h ők nem lennének nekem!! ♥♥



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése