2015. február 15., vasárnap

Nem rész :c

Sziasztook! :)
Most nem résszel jelentkezem egyelőre, de hamarosan az is felkerül!
Szóval, azért írok most, mert csak most vettem észre, hogy átléptük a 3000 oldalmegjelenítést! Nagyon szépen köszönöm mindenkinek!
A másik pedig az, hogy írtam az IM-nek, hogy nagy megtiszteltetés lenne, ha beraknák a blogomat az újságba. Bíztam benne, de volt bennem egy kis félelem is, mert mostanában nem láttam benne blogokat, és nem voltam benne biztos, hogy beteszik az enyémet. De nagyon nagy szerencsémre így lett, és ennek nagyon örülök! (A suliban akkora fangirlinget kaptam, hogy az osztálytársam azóta teljesen hülyének néz. xd)  Remélem ezzel kaptam pár új olvasót! Őket sok szeretettel köszöntöm! ♥
Bízom benne, hogy nem okozok senkinek sem csalódást! :)
Xoxo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése