2015. július 5., vasárnap

Chapter eight

Hi everyone!
Itt az új rész, remélem mindenkinek tetszik! :) Jó olvasást! 
Vivien xx.








- Szia! - nyitott ajtót Luke mosolyogva
- Szia! - viszonoztam gesztusát
- Gyere be! - beengedett
Belépve az ajtón eszméletlen sírásra lettem figyelmes. És rendetlenségre.
- Ő kicsoda? - mosolyogtam a kisfiúra aki a kanapén ült és itatta az egereket
- Ő lenne a nagynéném fia, Taylor. Rám bízták míg a szüleimmel elmentek valahova, és csak holnap délben jönnek haza. Hagytak itt mindent, de én nem tudom, hogy mit csináljak vele. - vakarta meg Luke a tarkóját
- Rád bízták? Miért? - vigyorogtam
- Na, látod? Ezt nem értem én sem, hogy miért!? - nevetett ő is
Odasétáltam Taylorhoz, és felvettem.
- Hány éves?
- Kettő és fél.
- És adtál neki enni?
- Hát...én úgy tudom, hogy Anna (Luke nagynénje) adott már neki enni.
- Azért szerintem adjunk neki valamit.
Luke a hűtőhöz sétált, hogy keressen neki ennivalót.
Mikor visszajött, odaadta Taylornak, aki ugyan még szipogott egy kicsit, de nekilátott az evéshez.
- Mit adtál neki? - kérdeztem kíváncsian
- Sütit. Kérsz te is?
- Nem, köszi.
Megvonta a vállát.
- Te tudod. - majd visszasétált a konyhába, és magának is hozott egy szelet sütit. Épp, hogy beérkezett a nappaliba, megcsúszott valamin, és majdnem felesett. A kis Taylor ezen úgy elkezdett nevetni, hogy már nem a sírástól lett könnyes a szeme, hanem a nevetéstől.
Ezen én is elkezdtem kicsit kuncogni.
- Szóval kinevettek?  - mondta tettetett sértődöttséggel
Mivel nem válaszolt egyikőnk sem, Luke inkább úgy döntött, hogy leül, és megeszi a sütijét. De Taylor még ekkor sem hagyta abba a nevetést. Hemmo is elnevette magát. Annyira aranyosak voltak, hogy muszáj volt készítenem róluk egy képet.




Bevallom, ez nem a legelőnyösebb kép Luke-ról, de még itt is aranyos. 
Miket beszélsz, Vivian? Tény, hogy Luke jó pasi, de ennyi.
Készítettem még egy fényképet. Nem lett valami jó, mert amúgy is rossz a telefonom, meg kicsit el is csúszott a kép. Az utóbbit megmutattam Luke-nak. 




- Hé! Töröld ki! - nyavalygott Luke
- Nem. Olyan aranyosak vagytok! - csúszott ki a számon. 
- Ne használd ezt a szót! Én nem aranyos vagyok, hanem punk rock! 
- Oké, de akkor sem törlöm ki!
- De nem készíthetsz csak úgy fényképeket egy a szupersztárról az otthonában! 
Elnevettem magam. 
Próbált a kiskutya szemekkel meghatni, de nem sikerült neki. 
A csendet a Luke mellett ülő unokatestvére törte meg. 
- Luke! Nézhetek mesét? - kérdezte 
- Persze. - mondta Luke, majd kivette Taylor kezéből a tányért, s kivitte a konyhába.
 Bekapcsolta a készüléket, átváltott egy mesecsatornára, és letette a távkapcsolót a dohányzóasztalra. 
- Kérsz valamit inni? - kérdezte Luke már a konyhából 
Felálltam, és odasétáltam a konyhapulthoz, majd leültem az egyik székre. 
- Igen. - feleltem 
A szőke fiú töltött egy pohár narancslevet, és ideadta nekem. 
- Köszönöm. 
- Nincs mit. 
Visszasétáltunk a nappaliba, és mi is leültünk a kanapéra.
Taylor Luke-ra pillantott, amit Luke is észrevett 
- Hiányzik anya. - mondta unokaöccse
- Figyelj csak, Taylor! Megfürdesz, alszol egyet, és mire felébredsz, anya már itt is lesz, rendben? - kérdezte gyengéden 
Taylor bólintott. 
- Na, akkor gyere! - pattant fel Luke, majd rám nézett - Mindjárt jövünk.
- Oké. 
15 perc múlva itt is voltak. Taylor megfürödve, pizsamában, és egy mackót szorongatva a kezében sétált a konyhába, hogy magával vigye az üvegét. De megtorpant előttem. 
- Olvasol nekem mesét? Luke szörnyű! - mondta Taylor 
Újra nevettem. 
- Igen. - mondtam barátságosan
Felmentünk az emeleten, aztán rögtön az első ajtónál jobbra. Taylor beviharzott a szobába, és gyorsan befeküdt az ágyba. Én leültem az ágy melletti székre, Luke pedig betakarta Taylort, majd leült az ágy szélére. Kezembe vettem a könyvet, ami az éjjeliszekrényen hevert és elkezdtem olvasni. A mese végére Taylor már aludt mint a bunda. Becsuktam a könyvet, és Luke-kal egymásra néztünk. Fejével biccentett az ajtó irányába. Felálltam, letettem a könyvet, lekapcsoltam a lámpát, és halkan követtem Luke-ot. 
Lementünk a nappaliba, és lehuppantunk a kanapéra. 
Luke rám pillantott.
- Köszönöm. - kezét az én kezemre tette, és megszorította
- Szívesen. 
Elmosolyodott. Lepillantott a kezére, amellyel az enyémet fogta, végül elengedte, és a távkapcsolóért nyúlt. 
- Mit nézzünk? 
- Nem tudom. 
- Van pár DVD-m. - Mielőtt válaszolhattam volna, felállt, és a TV alatti kis szekrényben kezdett el kutakodni. Egy kupaccal jött vissza. Elkezdte sorolni a lehetőségeket. 
- Nagyfiúk 2.
- AZ! - Kiáltottam fel egy picit hangosabban a kelleténél. Gyorsan a szám elé kaptam a kezem, mintha azzal meg tudtam volna akadályozni, hogy ne jöjjön ki hang a torkomon. 
Luke csak nevetett. 
- Rendben. - Majd újra felállt, és visszatette a többi CD-t. Amit kiválasztottam pedig betette a lejátszóba majd visszasétált és leült. 
- Nem gond, hogy ezt nézzük? 
- Dehogy. Szeretem ezt a filmet. - vont vállat
Mielőtt elindította a filmet, megkérdezte: 
- Nem vagy éhes? 
Erre a kérdésre a hasam adta meg a válasz, mikor megkordult. 
Luke szája felfelé görbült, s megjelentek a gödröcskék az arcán. Nem hazudok: eszméletlenül jól nézett ki. Felkapta  a telefont, és megrendelte a pizzát. Közben azt is elintézte, hogy ha a fél óra múlva ígért pizzát nem időben hozzák ki, nem fizet érte. 
- Te aztán tudsz üzletelni.
- Rendelni tudni kell! Van már benne gyakorlatom. - nevetett
Elindította a filmet, s csendben néztük, míg meg nem érkezett a rendelésünk. A szőkeség aztán tényleg tud rendelni! Ugyanis a futár a fél órát átlépve 15 perccel hozta ki a pizzát. 
A kanapén ülve is hallottam őket:
-  Elnézést, haver. A ház ajándéka. Jó étvágyat hozzá! - majd nem szólalt meg senki, s Luke jelent meg pizzával a kezében és hatalmas vigyorral a száján. 
- Én mondtam, hogy van gyakorlatom! 
Elismerően bólintottam.
Luke felnyitotta a doboz tetejét, engem pedig megcsapott a bacon és a sajt illata. Összefutott a nyál a számban. A mellettem ülő fiú kivett egy darabot, majd intett, hogy vegyek én is. 
Javában néztük a filmet, és ettük a baconös finomságot, mikor Luke kijelentette, hogy elmegy a mosdóba. 
- Booo! - ujjait hirtelen a bordáim között találtam. Annyira megijedtem, hogy nem tudtam: sírjak, vagy öljem meg. Bár nem fájt egyáltalán, de rendesen megijedtem. 
- Az istenit, Luke! - fordultam hátra 
- Csak nem megijedtél? - villantott egy gödröcskés mosolyt
- Ezt megkeserülöd Hemmings!
- Igazán? - megvártam még hátat fordít és elindul
Felpattantam a kanapéra, és ráugrottam a hátára. Nyilván nem számított rá, de a jó reflexeinek hála elkapta a lábam, és így nem estünk el. Nevetésben törtünk ki. Egészen addig vihogtunk, míg Luke el nem veszítette az egyensúlyát, és a földre nem estünk. Szerencsére nem egymásra, és nem nagyot. 
A nevetés viszont még mindig nem fagyott le az arcunkról.
- Szerintem Taylor fel fog ébredni. - mosolyogtam
- Akkor talán nem kéne hangoskodnod! - tett ugyanúgy Luke
- Rendben van Hemmings, ezt megjegyeztem! - Fenyegetőztem. Persze  ő nem ijedt meg. 
Nem szólt semmit. Helyette inkább rám villantotta elbűvölő mosolyát. Ekkor vettem észre, hogy még mindig a földön fekszünk. Lassan abbahagytuk a nevetgélést. Nem tudom pontosan megmondani, hogy Luke arca közeledett az enyémhez, vagy fordítva. De azt tudtam, hogy szívesen megkóstolnám újra rózsaszín, puha, telt ajkait. Szemével ő is az enyémeket fürkészte.
Mi bajod van? Megkóstolni? Magadnál vagy?
Milliméterek  kérdése volt, hogy ajkaink találkoznak-e, vagy sem. Végül nem történt semmi.
- Nem nézzük a filmet? - nem vártam meg a válaszát
Leültem a kanapéra. Ő is így tett. 
Az este többi része homályos. Küszködtem az ébren maradással, de a szemem végül lecsukódott. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése